מקומות מומלצים לפלמה דה מיורקה

123

2 מטרות עיקריות לנסוע לפלמה – ברים ומסיבות ספרדיות או טיולי טבע ונופים. לכן על מנת לברוח קצת מהעיר העמוסה, אפשר לבחור בפלמה דה מליורקה (Palma de Mallorca).

Palma de Mallorca או פלמה – זו עיר בירה של אי מיורקה, ששייך לספרד ונמצא בים הבלארי – יעד מאוד פופולארי בין תיירים מגרמניה וספרד. בפלמה אפשר למצוא מקומות בילוי מגניבים ותוססים אשר מאפיינים את ספרד. אבל יש גם נופים, טבע מרהיב ונופש כייפי ביותר. פלמה מאוד דומה לערים של קוסטה בראווה. על אחת מהן, טוסה דה מאר – אפשר לקרוא בפוסט אחר שלי כאן.

חוץ מעיר הבירה פלמה (בה מרוכזים כל המלונות, שופינג, מסעדות וברים, מסיבות, מוזיאונים), באי מיורקה יש הרבה כפרים קטנים בהם גם ניתן לטייל. כדי לחוות טבע של האי אמליץ להשכיר אוטו ולנסוע לצפון ומזרח של האי – לחוות נופים יוצאי דופן ולהירגע על חופים של ים הבלארי.

להלן מקומות מומלצים לפלמה דה מיורקה (Palma de Mallorca).

Catedral de Mallorca

זהו מבנה הכי בולט בעיר פלמה. קתדרלה נבנתה במשך 600 שנה וניתן לראות אותה מנקודות שונות של העיר, כיוון שהיא גדולה כל כך ומתפרסת על פני שטח ענקי. אפשר להיכנס פנימה ולהתרשם מעיצוב גותי מפואר.

Castell de Bellver

זה מבצר מהמאה ה-14 על גבעה בחלק מערבי של העיר. כניסה למקום היא חינמית. מכאן נפתחת תצפית שווה אל האי. יש חניון צמוד למקום והוא גם חינמי.

האקווריום

לחובבי ים, דגים וכל מה שקשור יש גם מקום נחמד וזו אטרקציה לכל משפחה – האקווריום של פלמה. יש כאן אקווריום של הכרישים הענקיים והוא נחשב בין הגדולים שבאירופה. ולאלו שאוהבים אקשן – ניתן גם לצלול עם הכרישים. מקום להעביר בו כמה שעות ולצפות בדגים שונים, לטייל בגן הבוטני.

עיר העתיקה

איך אפשר שלא להיכנס לעיר העתיקה של פלמה וללכת לאיבוד בין רחובותיה. פשוט אווירה אחרת. בניינים צבעוניים עם חלונות ותריסים מעץ, בין לבין חנויות עם מוצרים מקומיים ובתי קפה נחמדים. אזור של העיר העתיקה מתחיל ממש מאחורי קתדרלה ולכיוון המרכז – חלק דרום מזרחי של העיר. זהו מבוך של סמטאות אין סופיות שמאוד דומה לרובע הגותי שבברצלונה.

הטיילת המרכזית של פלמה

בעיקרון פלמה כולה מפוצצת במסעדות, ברים ומועדונים אבל הרוב והכי טוב נמצא בטיילת המרכזית ונקרא – Passeig Marítim.

חלק הצפוני של האי.

הנקודה הצפונית של האי בשם – Cap de Formentor. מקום שווה ביקור. הדרך אל הצוק מפותלת וציורית. עם נקודות עצירה רבות. במקום מגדל אור ובית קפה נחמד – נוף פנורמי נהדר ואחלה מקום לתפוס שקיעה.

Castell de Capdepera

לאוהבי עתיקות ומבצרים. מקום נחמד לטייל ולראות נופים של פלמה. כניסה חופשית. וכאן האתר בשביל להתרשם מהמקום..

כפר DEYA

כפר קטן ונחמד עם מסעדות ובתי קפה קטנים. אחרי שיטוט קצר, אפשר להגיע לחניון ציבורי (נמצא כאן) וממנו ברגל לעלות לאחת התצפיות באזור. אנחנו היינו ב- Cala Deià.

אוכל בפלמה דה מיורקה

מסעדת מישלן של שף אדריאן קואטגלס – כאן האתר של המסעדה להזמנת שולחן. מסעדה מעולה עם מנות טעימות. כל שבוע תפריט אחר.

Avocado Club Mallorca – מסעדה עם מבחר ענק של מנות מאבוקדו. כאן האתר, מומלץ להזמין מקום מראש.

Wassabi Blue Palma – מקום מומלץ לאוהבי סושי. מומלץ להזמין שולחן מראש. כאן אתר של המסעדה.

 מסעדת Fera Palma מסעדת שף עם אוכל ים תיכוני וספרדי. כאן אתר של המסעדה.

שופינג בפלמה דה מיורקה

רחוב מרכזיPasseig del Born עם חנויות כמו זרה, H&M, מנגו, פנדורה וכו”.

Fan – מרכז קניות. לא גדול, אבל אפשר לעשות עצירה גם שם. בו נמצא פרימרק.

ולא לוותר על Mallorca Fashion Outlet עם מבחר גדול של מותגים כמו,Desigual, Diesel, Gucci, Coach, Polo Ralph Lauren ועוד הרבה אחרים.

לינה בפלמה דה מיורקה.

פלמה דה מיורקה אי לא גדול, ושני אזורים עיקריים ללינה זה או במרכז של האי או ממש על החוף. אנחנו היינו עם האוטו (כי רצינו לטייל למקומות מרוחקים יותר של האי) לכן לקחנו מלון באזור Can Pastilla. מלון בו שהינו “THB EL CID” מלון גדול, עם ארוחת בוקר וערב, חניה, ובריחה חיצונית. שימו לב מלון זה עבור מבוגרים בלבד (ללא ילדים).

מקווה שהיה מעניין ויעיל.כאן תוכלו למצוא מקומות מומלצים לביקור בספרד

ברצלונה

מקומות מומלצים לביקור מחוץ לברצלונה

אזור של קוסטה ברוואה

צפון ספרד וחבל הבסקים

Booking.com

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top